Koppel Google Analytics en Social Media

Koppel Magento, Google Analytics, Facebook, Twitter en LinkedIn met de EDM Services van Mister Mail om nog meer klantgegevens toe te voegen. Verrijk profielen met actuele gegevens uit uw CRM database om zo een nog completer beeld van uw klanten of lezers te krijgen. Synchroniseer moeiteloos gegevens tussen twee systemen.

 

Koppeling met MagentoMagento is een veelgebruikt e-commerce en webshop software pakket. Echter de mogelijkheden die Magento biedt op het gebied van e-mail marketing is zeer beperkt. Daarom koppelen wij onze services met Magento, en krijgt u het beste van twee werelden!

U kunt automatische e-mail marketing campagnes vanuit Magento aansturen, bijvoorbeeld een automatische welkomstmail bij iedere nieuwe inschrijving of een automatische uitnodiging na een bepaalde periode om mee te doen aan een enquête. Omdat de e-mail vanuit onze EDM Services wordt verstuurd, heeft u betere opmaakmogelijkheden en inzicht in de mailingstatistieken.

Door uw webshop te koppelen aan de e-mail marketing services kunt u klanten en potentiële klanten gerichter en relevanter van informatie en aanbiedingen voorzien via e-mail. Zo kunt u bijvoorbeeld mensen die vanuit de nieuwsbrief afhaken bij het winkelmandje mailen met de uitnodiging om alsnog de geselecteerde items aan te schaffen!

 

Koppeling met Google AnalyticsGoogle Analytics is gratis maar biedt enorm veel informatie en functionaliteit. Door voortaan de hyperlinks van uw nieuwsbrief te voorzien van een klein beetje extra (meet)code, worden bezoekers en conversies in Google Analytics niet als ‘direct verkeer’ gemeten, maar worden ze toegewezen aan een door jezelf bedachte campagnenaam.

Onze e-mail marketing services beschikken over een koppeling met Google Analytics waarmee u nog beter de prestaties van uw marketingcampagnes volgt. Gebruik de koppeling om extra informatie toe te voegen aan de hyperlinks in uw e-mailings. Zo komt u er gemakkelijk achter welke hyperlinks bijvoorbeeld de meeste bezoekers naar uw website leiden of welke e-mailcampagne het beste werkt. Op die manier leert u welke ontvangers waardevol zijn en hoe e-mailcampagnes nog effectiever gemaakt worden. Daarnaast is een dergelijke koppeling een uitstekende manier om het rendement van e-mailmarketing te berekenen.